Blog2Blog Maak je eigen Blog2Blog | Gratis je eigen blog c.q weblog op internet
THE LIFE OF ITSSUZYBABY!
THE LIFE OF ITSSUZYBABY!

Home - Profile - Archives

Maroon 5 singer Adam Levine naked!

Posted on 13/1/2011 at 01:23 - 0 Comments - Post Comment - Link

YEAH YEAH!

its true,

 

The Maroon 5 singer gets naked in the newest issue of COSMO UK,

This publicity shot meant to raise awareness for prostate and testicular cancer.

 

We all know that he is dating Victoria Secret Angels: Anne Vyalitsyna.

She personaly helped with this shoot. With her hands she is covering Adam Levine's private parts.

 

Levine his reaction:  "I spend most of my life naked. In fact, I often have to be told by the people around me that it's inappropriate to be as naked as I am. But I live in California, where it's always warm, so why not?"

 

I have to say: Its a pretty dawm good picture! What u think girls?

 


Posted on 13/1/2011 at 01:17 - 0 Comments - Post Comment - Link

Hello bloggers..

 

Welcome to my very own first blog!

 

Im kinda new with this stuff, so Im going to do my best to entertain you guys as much as I can. ( my english grammer is not always correct but I want to do my blog in english so my international people know what im doing right now)

 

Okay, let's start by introducing myself.

My name is Suzanne Esmaralda Davids, Im 21 years old (almost 22 OMG Im going to the 30!!)

I study Fashion at ROC in Hilversum. Its a shitty school and I want to leave this school as soon as possible. I LOVE FASHION BTW so thats not the problem at my school.

Im not sure if I wanna study HBO after I graduate, Im more like a working type of girl. So I have to figure this out and really think this through.

 

Back to the important stuff. Why do I want a make a blogg? And with what Im going to entertain you all?

 

Offcourse Fashion, Lifestyle, Movies,  I dont know, all kinds of stuff I want to tell you more about it.

Maybe you allready know it. But Im hoping that I can be so up 2 date as I wanna be.

 

I hope that you will enjoy at and by all means PLEASE leave a comment or something!

 

XOXO

 

ItsSuzyBaby